پنجره نگاه من

پنجره نگاه من

سلام.من ارتمیس هستم.تو این وبلاگ مینویسم. از هر چی.از خودم. روزمرگی هام.نوشته هایی که گه گاهی مینویسم. به نوعی یه وبلاگ شخصی.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

خودخواهی...

شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۵۰ ق.ظ

من خودخواهی ادما رو در ببن صفحات زندگیم تا الان دیدم. خودخواه واقعی هیچ وقت همیشه و همه جا خودشو به بقیه نشون نمیده.خودخواه واقعی مواظبه که بقیه نفهمن که خودخواهه تا که بد نبیننش. اون مراقبه که وقتی داره فقط از خودش مراقبت میکنه بقیه اینو نفهمن. این ادما مهربونیشون به بقیه هم خودخواهانس.دنیای ما پره ازین ادما....اما خب کاری هست که بشه کرد؟

چی میشه که این طوری میشه...یک ادم میتونه اینقدر خودخواه باشه.من به ذات اعتقاد ندارم. که ذات یکی از اول خراب بوده. اگرم چیزی به نام ذات وجود داره از اول خراب نیست. کم کم خراب میشه....

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۸
ارتمیس __

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی