پنجره نگاه من

پنجره نگاه من

سلام.من ارتمیس هستم.تو این وبلاگ مینویسم. از هر چی.از خودم. روزمرگی هام.نوشته هایی که گه گاهی مینویسم. به نوعی یه وبلاگ شخصی.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

نوشته

يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۱۷ ب.ظ

زن ها گاهی اوقات حرفی نمی زنند چون به نظرشان لازم نیست که چیزی گفته شود!

تنها با نگاهشان حرف میزنند. اگر زنی برایتان اهمیت دارد از چشمانش به سادگی نگذرید! به هیچ وجه...


••سؤتفاهم

[سیمون دوبوار] 


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۹
ارتمیس __

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی