پنجره نگاه من

پنجره نگاه من

سلام.من ارتمیس هستم.تو این وبلاگ مینویسم. از هر چی.از خودم. روزمرگی هام.نوشته هایی که گه گاهی مینویسم. به نوعی یه وبلاگ شخصی.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

حس مثبت

يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۰۶ ب.ظ
گاهی اوقات که یک روز رو بد شروع میکنیم، همینطور بد هم ادامش میدیم. برای من این ری اکشنی به استرسه. که برنامه هام به هم ریخته. که هیچی درست نمیشه حالا و فکرای منفی دیگه. اما حقیقت اینه که هیچ کدوم از اون فکرای منفی واقعی نیستن و با کمی ارامشو اراده میشه روز عالی رو داشت.به خودت اعتماد کن.^^
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۹
ارتمیس __

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی