پنجره نگاه من

پنجره نگاه من

سلام.من ارتمیس هستم.تو این وبلاگ مینویسم. از هر چی.از خودم. روزمرگی هام.نوشته هایی که گه گاهی مینویسم. به نوعی یه وبلاگ شخصی.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

قهوه سرد اقای نویسنده

شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۵۲ ق.ظ

جدیدا یک کتاب خوندم.کلا پوکر شدم:/

کتاب قهوه سرد اقای نویسنده....تو کتاب شخصیته یه جا میگفت گاهی بهتره یه فیلم خوبه نصفه ببینی تا یه فیلم خوب با یه پایان بد. کتابش خودش اثبات حرفش بود:|

چرا؟!! شروع به اون خوبی....ادامه ی خوب.....پایان کلا نابود کننده

البته این نظر منه. این حسیه که این کتاب به من داد.

نویسنده مشخصا قلم  خوبو گیرایی داشت اما انگار نمیدونسته داستان داره کجا میره وقتی مینوشتتش. انگار نمی دونسته اخرش میخواد چی بنویسنده برای پایان و وقتی به اخرش رسیده صرفا کتابو تموم کرده. حتی رمزشم. انگار بیشتر هدف وجوده رمز خاص کردنه کتاب بوده تا رسوندنه مفهومه خاصی یه خواننده.

حالا من اینقد اعتراضی حرف میزنم، بازم بگم این حسیه که کتاب به من داد. شاید یک نفر واقعا کتابو دوست داشته باشه

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۸
ارتمیس __

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی